Over mij

Het verhaal van MissBrownpaper

MissBrownpaper

Dit is wie ik ben!

Ik geloof dat iedere ondernemer zijn/haar bedrijf ooit begonnen is om een goed product of unieke dienst aan de man te brengen. In de functies die ik de afgelopen 10 jaar bekleed heb, heb ik de ondernemerspassie van dichtbij mee mogen maken. Ik heb het van huis uit mee gekregen, zelf een bedrijf gerund en start-ups mogen helpen om hun bedrijfsprocessen op orde te krijgen.

 

Mijn ervaring is dat bij het groter worden van een bedrijf, de procedures onduidelijker worden en er over meerdere lagen geschakeld moet worden. Daarvan wordt de klant de dupe. En dat is jammer, want een tevreden klant, is de beste ambassadeur en de grootste bron van inkomsten.

Consultants die organisaties begeleiden bij een betere Customer Experience zijn vaak erg duur en dat schrikt veel MKB en non profit organisaties af. Dat is doodzonde, want juist deze sectoren zijn gebaat bij een goed traject om de klantbeleving te verhogen.

In mijn beleving is het is een kwestie van ‘de knop om’. Mijn rol? Ik inspireer, af en toe leg ik de vinger op de zere plek en daag je uit. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen z’n eigen kennis en kunde heeft, werk ik samen met experts op verschillende gebieden en uit verschillende branches. Dit verbreedt mijn horizon en verhoogt de kans dat ik kan helpen!