Creëer jouw WOW effect!

Waarmaken, luisteren, ontzorgen en verassen

CREËER JOUW WOW EFFECT!

Tijdens deze workshop staan jouw bedrijfsprocessen  door de ogen van de klant centraal. In de praktijk zien wij dikwijls dat de processen ooit wel een keer op papier zijn gezet. Echter door groei of een nieuwe visie van de organisatie zijn de processen ook veranderd.

Om te kunnen verbeteren is het van cruciaal belang dat om te weten hoe succesvolle processen in de praktijk uitgevoerd worden.

Doel van de training

Het doel van deze training is om kritisch te kijken naar de dagelijkse processen en klantcontactmomenten. Door de bril van de klant op te zetten kijk je met een andere blik naar je eigen organisatie. Dit werkt inspirerend. De ervaring leert dat het aanzet tot een andere manier van werken met klanten.

Na afloop ontvang je een heldere beknopte rapportage met daarin de digitale uitwerking van de Customer Journey.



Wat leer je?

Customer Journey:
De klantreis knippen we in kleine stukjes. Dit kan per team, proces of per product/dienst.

Customer Journey Mapping:

  • Beschrijven van ieder proces
  • Proces bekijken door de ogen van de klant
  • De WOW momenten bepalen
  • Waar kun jij het verschil maken

Dagelijkse processen:
Welke veranderingen in de dagelijkse processen zijn nodig en welke zijn haalbaar om te veranderen?

Inhouse training

Deze training wordt inhouse verzorgd voor € 850,- en zal een dagdeel duren. Maximaal 4 deelnemers per training.

Jeltje profielfoto

Meer weten?

Laten we even bellen om jouw wensen te bespreken!