Learn it!

Van lead naar loyale klant

MissBrownpaper

Zet jouw klant in de picture!

Inhoud

In deze training niet alleen theorie. Zelf ervaren en doen werkt natuurlijk het best en is het leukst. 

Daarom gaan we aan de slag met jouw klantreis! Aan het eind van de training weet jij waar je aan moet sleutelen om de klantbeleving bij jouw organisatie te verbeteren. 

Module 1   Van prijs/kwaliteit naar beleving.

Module 2  Happy employee, make happy customers

Module 3  Wat zijn cruciale klantcontactmomenten?

Module 4  Ken je klant! Leer Customer Journey Mapping.

Module 5  Ken je toekomst. Dream it, Change it, Do it!

Indruk maken op je collega’s? Je ontvangt na afloop niet alleen het lesmateriaal, maar ook startpakket. Zo schud je de geleerde methodes uit je mouw en maak je iedereen enthousiast om nog klantgerichter te denken en te handelen. 

 

Voor wie

Deze training is voor diegene die denkt “Ja, klantbeleving daar moet ik wel wat mee, maar is dat niet ingewikkeld en eigenlijk alleen weggelegd voor grote bedrijven?”

Deze training legt een goede basis.  Je leert hoe je (met je team) op een snelle en makkelijke manier aan de slag kan met CX binnen jouw bedrijf. 

Dit dagprogramma is zeer geschikt voor het MKB en Non-profit organisaties. 

 

 

Tijd & Geld

De training duurt 2 dagdelen

Kosten InHouse: €995,- excl BTW (max. 15 deelnemers)

incl. Lesmateriaal en reiskosten

 

 

 

 

Data en Locatie

Op dit moment geeft ik de training alleen InHouse. De datum en de locatie worden dus in overleg met jou bepaald. 

 

Deelnemers aan het woord

Ik kan je natuurlijk vertellen hoe leuk deze training is, liever laat ik mijn klanten voor me spreken!

“Humor, enthousiast en veel kennis.”

Andre van Delft

Directeur , DEMO BV

Wij vonden de training in bepaalde opzichten een eye opener. We hebben kritisch gekeken naar wat we doen en wat we er aan toe kunnen voegen. De vergelijking met grote bedrijven en hun tactieken, laten je op een bewustere manier kijken naar klantvriendelijkheid en klanttevredenheid. Jeltje verpakt de boodschap in scherpe opmerkingen en met een goede dosis humor! Waardoor de training lekker vlot liep en buiten leerzaam onderling ook gewoon een soort van gezellig was.

Sharon Jonas

Manager, Peutercollege

Boek direct!

Enthousiast geworden? Laat je gegevens achter en ik kijk wat ik voor jouw organisatie kan betekenen.

Vragen?

Neem contact met ons op!

Mail mij

jeltje@missbrownpaper.nl

Bel mij

(06) 40518273