Van lead naar loyale klant

In 1 dag klantgerichter denken!

24

Oktober, 2018

Utrecht

20

Plaatsen beschikbaar

LEER IN 1 DAG KLANTGERICHTER DENKEN

In deze training niet alleen maar theorie. Zelf ervaren en doen werkt natuurlijk het beste en is het leukst.

Daarom gaan we aan de slag met jouw klantreis! Na afloop weet jij waar je aan moet sleutelen binnen jouw organisatie om deze nog klantgerichter te maken. 

Indruk maken op je collega's? Je ontvangt na afloop natuurlijk het lesmateriaal maar ook een handig startpakket. Zo schud jij de geleerde methodes uit je mouw en maak je iedereen enthousiast om de organisatie nóg klantgerichter te maken!

Trainingen door het hele land

Deze training geef ik op verschillende locaties. Kijk hieronder op de kalender wanneer ik bij jou in de buurt ben. Liever bij jou op kantoor? Kies dan voor de inhouse training.

Kalender open inschrijving

UTRECHT

24 OKTOBER 2018

OPEN INSCHRIJVING

€ 245,- per persoon
  • Module 1: Van prijs/kwaliteit naar beleving

    Module 2: Personeel: happy employees, make happy customers

    Module 3: Processen: de belangrijkste klantcontact momenten

    Module 4: Klant: Customer Journey Mapping

    Module 5: Klant: Toekomst: dream it, change it, do it

INHOUSE

€ 1.950,- max 8 deelnemers
  • Module 1: Van prijs/kwaliteit naar beleving

    Module 2: Personeel: happy employees, make happy customers

    Module 3: Processen: de belangrijkste klantcontact momenten

    Module 4: Klant: Customer Journey Mapping

    Module 5: Klant: Toekomst: dream it, change it, do it

Jeltje profielfoto

Meer weten?

Laten we even bellen om jouw wensen te bespreken!