Customer Journey Mapping - Ask Away

Krijg inzicht in de ervaringen van jouw klant!

KRIJG INZICHT IN DE ERVARINGEN VAN DE KLANT

Niemand kan je beter inzicht geven in de kwaliteit van je dienstverlening dan de klant zelf. In dit traject bieden wij het inzicht en ervaringen van jouw klant en gaan we direct met de verbeterpunten aan de slag!

Inzicht in 4 stappen:

Stap 1:
Door een beknopt klanttevredenheidsonderzoek vragen wij jouw klanten of ze bereid zijn om deel te neem aan een focusgroep, een soort klantenpanel.

Stap 2:

In overleg met jouw prikken wij een datum en locatie waarbij we jouw klanten uitnodigen voor deze workshop.

Stap 3:
Tijdens deze interactieve workshop nemen wij het voortouw en gaan wij aan de slag met de Customer Journey van jouw organisatie door de ogen van de klant. Welke gedachte hebben zij, welke emotie speelt er? Wat zijn de valkuilen? 

Stap 4:
Wij verzamelen de resultaten en koppelen deze aan jou terug in een beknopt en heldere rapportage. Daarnaast komen wij de resultaten ook nog presenteren bij jouw op kantoor.

Inhouse training

Dit verbetertraject wordt verzorgd voor € 3250,-. Dit is inclusief:

  • Klanttevredenheidsonderzoek + verzending
  • Organisatie van het verbetertraject
  • Begeleiding van het klantenpanel (focusgroep)
  • Beknopte resultatenrapportage
  • Presentatie resultaten
Door de ogen van de klant
Jeltje profielfoto

Meer weten?

Laten we even bellen om jouw wensen te bespreken!