Diensten MissBrownpaper

De klantbeleving in jouw organisatie te verbeteren? Zo help ik je.

Learn

CX Training & Events

Ik ga met jou aan de slag om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te verbeteren. Ik verzorg diverse trainingen gericht op de Customer Experience.

Experience

CX Undercover

Wil je snel en duidelijk inzicht in de klantgerichtheid van je organisatie? Ik check 7 cruciale klantcontactmomenten en geef je tips voor verbetering!


Improve

CX Consult

De klantcontactmomenten onder de loep en ze direct verbeteren? Ik bedenk (met jou) hoe en ondersteun je met de implementatie.

 

Een paar mooie woorden

"Jeltje heeft in onze snel groeiende onderneming Workspot een waardevolle bijdrage geleverd in het structureren van processen, op orde brengen van administraties en onderhouden van goede contacten met onze klanten en leveranciers. Jeltje is met haar brede kennis, ervaring en gedrevenheid een fijne zelfstandige werker die ook in teamverband goed functioneert. Stipt, zorgvuldig, enthousiast en met een groot verantwoordelijkheidsgevoel."

Willem de Klerk Missbrownpaper

Willem de Klerk
Founder Workspot

"Ik heb een paar jaar met Jeltje samengewerkt bij Tevreden.nl en gezien en meegemaakt hoe zij van een verliesgevend onderzoeksplatform een van de mooiste en uitgebreide platformen heeft gemaakt. Dankzij haar goede marketing ideeën, haar oplossingsgerichtheid en creativiteit zijn er diverse projecten en events voor haar branche georganiseerd die klanten hebben getrokken. Een onderzoeksbureau wordt wel eens als droog en saai beoordeeld, maar Jeltje is het tegendeel. Zij is bruisend en enthousiast en een aanwinst voor de afdeling met haar positieve kijk op de wereld. Ik heb goed kunnen afkijken hoe je een paar ideeën en een strakke planning mooie dingen kan neerzetten tegen normale budgetten"

Mariola Barth

Mariola Barth
Consultant Tevreden.nl

"In de afgelopen twee jaren heb ik Jeltje leren kennen als een enorme klantgericht, oplossingsgericht en warm persoon, met uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden. Zowel in gesprek als op papier is haar toon uitnodigend en open, en toch ook doortastend, zakelijk en doelgericht. Een hele prettige combinatie! Ze komt snel tot de kern en is een prettige sparringpartner. Ook in conflictsituaties en weerstand weet zij snel het vertrouwen te winnen, is mijn ervaring."

Nicole van Asten
Directeur Parenticom

"Wij vonden de training in bepaalde opzichten een eye opener. We hebben kritisch gekeken naar wat we doen en wat we er aan toe kunnen voegen. De vergelijking met grote bedrijven en hun tactieken, laten je op een bewustere manier kijken naar klantvriendelijkheid en klanttevredenheid. Jeltje verpakt de boodschap in scherpe opmerkingen en met een goede dosis humor! Waardoor de training lekker vlot liep en buiten leerzaam onderling ook gewoon een soort van gezellig was."

Sharon Jonas
Pedagogisch Medewerker Peutercollege

Gratis adviesgesprek?

Omdat ik mijn gesprekken graag goed voorbereid, wil ik je verzoeken een kort vragenlijstje in te vullen. Op die manier krijg ik een beeld bij de vraag / vragen die je wilt stellen en de mate van CX-management binnen je organisatie. Geen zorgen, je zit nog nergens aan vast!